Wednesday, 30 October 2013

Coklat dr Langkawi

 
 
Buah tangan dari anak saya yang ke langkawi tempoh hari....coklat2 nih mmg peberet kami sekeluarga....semuanya jenis hantu coklat...kalo banyak nih bg masa 3 hari jer rasanya dh bleh licin semuanya.
 
Saya pon dh lama sebenarnya tak pegi ke Langkawi sbbnya dulu memikirkan nak heret anak2 yang masih kecil..nak beratur..nak naik bot...mmg surrender la sejak pengalaman kami pergi bercuti ke pangkor beberapa tahun dahulu...tapi skang anak2 dh besar sket...dah tak ada baby..so mmg dlm kepala nih mcm nak jer pegi ke sana....dok memikirkn pinggan mangkuk....pantai yang cantik...coklat2 yang sangat murah!! Yerrr..mmg berbaloi la kalo beli coklat kt sana...sbb tgk harga yang anak saya beli nih hampir separuh lebih murah berbanding harga kat sini...mesti giler membeli coklat kan kt sana...huhu.
 
 

10 comments:

  1. coklat daim..saya suka sangat..sedap...hersheys tu pun sedap jugak..pendek kata semua sedap...bila nak dapat lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. nih tentu sepsis hantu coklat gakkan....kikiki...

      Delete
  2. waaahh banyak nye coklat! Happy la Ibu dia anak dah balik plus bawak balik seguni coklat :p

    ReplyDelete
  3. wahh......bulat mata saya memandang

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg best mkn coklat..tapi kalorinya....huhuhu...

      Delete
  4. salam ida
    terliur saya tengok forero

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam....hehe..cepat gi cari forerro!!

      Delete
  5. X pernah lg ke langkawi..sedap2 coklat tu..saya suka daim tu,1 ari je bole abis 1 bungkus tu..hihii

    ReplyDelete
  6. oh sedapnya coklat... kinder bueno tu saya suka

    ReplyDelete