Monday, 4 November 2013

Got it !! Minyak Habbatus Sauda

Tadaaaaa....!!! Akhirnya en suami belikan jugak minyak habbatus sauda nih....mmg sgt senang utk dimakan sbb dipack dlm bentuk capsule...dulu mak sedara penah beli gak minyak habbatus nih tp dipack dalam botol...so kalo nak minum kena guna sudu...atau boleh mix dlm mana2 minuman kita. Bagi sesiapa yang jenis spesis mcm saya....spesis yg susah mkn ubat...saya syorkan beli yg jenis capsule macam nih...
 
Minyak 'Minsyam' nih mmg 100% minyak habbatus sauda dan diproses secara 'cold-pressed'. Dalam satu pack tuh ada 20 biji capsule dan berharga RM12.00/pack. Dimakan 2 biji capsule setiap hari.
 
Boleh refer kat sini utk baca semula entry saya berkenaan khasiat minyak habbatus sauda nih.



2 comments:

  1. Assalamualaikum, singgah dan follow di sini. Jemput ke blog saya pula ya. Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. aku ada makan ni jugak dulu..but different brand. Barakah kalau tak silap. Now dah stop dengan tiada sebab musabab. hehehe

    ReplyDelete